3 sposoby na promocję witryny w sieci

Każdy posiadacz strony internetowej, sklepu czy bloga chciałby, żeby odwiedzało go jak najwięcej osób. W końcu to właśnie w taki sposób można zwiększyć swoje zyski z reklam, sprzedawanych produktów czy świadczonych usług – więcej odwiedzających to potencjalnie więcej przekonanych do zakupu klientów lub więcej możliwości do wyświetlenia reklamy bądź kliknięcia w linki afiliacyjne. Jakie sprawdzone sposoby na zwiększenie liczby wejść na stronę mamy do dyspozycji? Które z rozwiązań jest warte uwagi?

Facebook i Instagram

Oba portale znajdują się w portfolio Facebooka i oba dają całkiem sporo możliwości na reklamowanie bądź bezpośrednio swoich produktów, bądź swojej strony internetowej. Facebook daje ogromne możliwości – największa na świecie baza użytkowników, którą można profilować i selekcjonować wybraną grupę docelową to idealne narzędzie do skutecznego przyciągania klientów. Facebook pozwala na aż 6 formatów reklam – zdjęcie, film, zdarzenie, reklama w Messengerze (komunikatorze FB, popularnością ustępującemu jedynie WhatsApp), karuzelę, pokaz slajdów, kolekcję i reklamy demo. Pozwala to na dopasowanie reklamy do pożądanej grupy odbiorców, jak i samego oferowanego produktu czy rozwiązania.

PPC (pay per click) – czyli np. Google Ads

Innym rodzajem płatnej i również bardzo skutecznej reklamy jest Google Ads. Pozwala on na wyświetlanie swojej oferty ponad wynikami wyszukiwania wskazywanymi przez tę najpopularniejszą na świecie wyszukiwarkę. Bez wątpienia znacząco zwiększa to widoczność naszej oferty – chcąc czy nie niemal każdy choć przez chwilę będzie musiał na nią spojrzeć. Bardzo efektywny jest również model rozliczania się za reklamę – pay per click – płaci cie wyłącznie za kliknięcie w reklamę, dzięki czemu ponoszone opłaty dają gwarancję zwiększonego ruchu przez stronę, a co za tym idzie, dają więcej szans na dodatkową sprzedaż.

Pozycjonowanie i SEO

Najbardziej naturalne sposoby reklamy w wyszukiwarce i najefektywniejsze finansowo. Pozycjonowanie, połączone z pracą nad SEO witryny pozwala na podniesienie jej miejsca wśród wyników wyświetlanych przez wyszukiwarkę, a znalezienie się w czołówce pozwala na wygenerowanie zwiększonego ruchu i skutecznego przedstawienia oferty. Pozycjonowanie Warszawa kosztuje najmniej spośród opisanych rozwiązań i przynosi najbardziej długotrwałe rezultaty, które pozwalają na trwałe zwiększenie zainteresowania i ruchu na stronie internetowej. Szczególnie efektywne okazuje się pozycjonowanie lokalne, pozwalające trafiać bezpośrednio do osób mieszkających w najbliższej okolicy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here